top of page

Portretten overhandigd aan Efteling entertainment

In de zomer van 2016 heb ik uit eigen initiatief portretten getekend van bepaalde artiesten uit het Efteling zomeravondentertainment.

Het Negen Pleinen Festijn was voor mij een héle overwinning, en een gewéldige ervaring geweest. Wát een reacties heb ik gekregen van hun, goudwaard! Eén van de portretten hangt zelfs in de Efteling, namelijk het portret van Nadir. Die hangt in één van de kleedkamers van Fata Morgana. Bizar, ongelooflijk maar toch echt onwijs gaaf! Wat ook echt gaaf is, dat bepaalde acteurs en actrices mij herkennen als 'de mevrouw van de tekeningen' en dat is zó leuk!

Dat heeft me ook motivatie gegeven om door te gaan met tekenen en voornamelijk de portretten. Ik krijg er iedere keer zulke lieve en positieve reacties op. Ik ben iedereen daar heel erg dankbaar voor!

Dank jullie wel aan ieder die dit leest!


bottom of page